Napište nám

Zvolte si kategorii, ve které Vám můžeme poradit:

 

Změna služeb
a smlouvy

 

Finance
a vyúčtování

 

Změna místa
připojení

 

Zrušení výjezdu
technika

 

Technická
podpora

 

Ostatní dotazy
a připomínky

 
 
 

Máte aktuálně nefunkční služby?

 

Podívejte se, zda ve Vaší lokalitě neevidujeme výpadek služeb.


Potřebujete poradit při řešení potíží?

Navštivte našeho interaktivního provůdce řešení potíží krok za krokem na stránce www.upc.cz/podpora


Máte nefunkční nebo neaktivní modem?

V případě, že na modemu nesvítí žádná kontrolka, překontrolujte připojení modemu k elektrické zásuvce, případně zda je zapnutý kolébkovým vypínačem na zadní straně. V případě, že na modemu svítí jiné kontrolky, než je běžné, prověřte koaxiální kabel zapojený do účastnické zásuvky. Konektory na obou stranách kabelu musí být pevně dotaženy.


Máte potíže s výpadky hlasu při hovoru?

Prověřte koaxiální kabel zapojený mezi modemem a účastnickou zásuvkou. Konektory na obou stranách kabelu musí být pevně dotaženy. V případě, že využíváte bezdrátový telefon, je nutné se pohybovat v blízkosti základny.


Máte nefunkční pouze odchozí volání, i když k Vám je možné se dovolat?

V případě, že máte nefunkční odchozí volání, i když k vám je možné se dovolat, je v nastavení vašeho telefonního aparátu nutné aktivovat tónovou volbu pro vytáčení. Postup jak tónovou volbu aktivovat naleznete vždy v návodu k vašemu telefonu. Návody ke všem námi dodávaným telefonním aparátům naleznete ZDE v záložce Návody a manuály.


Chcete vědět jak připojit nový telefonní aparát?

K modemu je možné připojit jakýkoliv telefon případně fax podporující tónovou volbu. Telefonní přístroj musí být vždy připojen do zdířky modemu označené TEL1/LINE1. Do zdířky označené TEL2/LINE2 je připojen telefon pouze v případě kdy využíváte dvě nezávislé telefonní linky.


Věděli jste, že je možné ověřit výpadek všech služeb UPC?

Stačí otevřít jednoduše odkaz http://www.upc.cz/vypadky/ a po zadání místa Vašeho bydliště si můžete zjistit, zda je na Vaší adrese nějaký výpadek služby UPC. V případě, že je Vaší lokalitě výpadek evidován, můžete si ověřit předpokládaný termín ukončení výpadku. Můžete také využít možnosti zaslání SMS ve chvíli kdy je závada odstraněna.


Příručku pro službu UPC Telefon lze stáhnout ZDE.


Zde prosím uveďte podrobnosti Vašeho požadavku

 
Vybrat soubor
 
 
CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

 
 
 
 

Společnost UPC Česká republika, s.r.o., se sídlem Praha, Nusle, Závišova 502/5, PSČ 140 00, IČ 00562262,
zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddílu C, vložka č. 187485.