Napište nám

Zvolte si kategorii, ve které Vám můžeme poradit:

 

Změna služeb
a smlouvy

 

Finance
a vyúčtování

 

Změna místa
připojení

 

Zrušení výjezdu
technika

 

Technická
podpora

 

Ostatní dotazy
a připomínky

 
 
 

Potřebujete poradit při řešení potíží?

Navštivte našeho interaktivního provůdce řešení potíží krok za krokem na stránce www.upc.cz/podpora


Máte potíže s ovládáním Horizon HD mediaboxu?

Podrobnosti k novému prostředí je možné si ověřit v našem VIDEONÁVODU.

Podrobný návod k Horizon HD mediaboxu je možné stáhnout ZDE.


Máte potíže s ovládáním nového Horizon HD DVR mediaboxu?

Podrobnosti k novému prostředí je možné si ověřit v našem VIDEONÁVODU.

Podrobný návod k Horizon HD DVR mediaboxu je možné stáhnout ZDE.


Máte potíže s kostičkujícím obrazem u digitální televize?

V případě kostičkování obrazu prosím prověřte koaxiální kabel zapojený mezi settopboxem nebo televizí a zásuvkou kabelové televize UPC. Konektory na obou stranách kabelu musí být pevně dotaženy. Doporučujeme také připojit settopbox nebo televizi přímo za zásuvku kabelové televize, tedy odpojit zapojené rozbočovače na další televize, které mohou být příčinou kostičkování obrazu.


Máte nefunkční placené programy digitální televize?

Doporučuje nejprve nechat set top box zapnutý na jakémkoliv funkčním programu přibližně 30 minut. V případě že se nefunkční kanály nerozkódují, prosím prověřte správné vložení dekódovací karty v settopboxu nebo CA modulu v televizi. Karta se vkládá čipem směrem nahoru a od sebe. Případné nečistoty z čipu dekódovací karty je možné očistit pomocí suché textílie.


Nenaladili jste kompletní seznam programů digitální televize?

V případě, že po naladění chybí některé programy, prověřte koaxiální kabel zapojený mezi set top boxem nebo televizí a zásuvkou kabelové televize UPC. Konektory na obou stranách kabelu musí být pevně dotaženy. Doporučujeme také připojit set top box nebo televizi přímo za zásuvku kabelové televize, tedy odpojit zapojené rozbočovače na další televize, které mohou být příčinou snížení kvality signálu na některých programech.

Postup jak naladit televizi s CA modulem je popsán v tomto VIDEU

Kompletní seznam programů je k dispozici ZDE

Kompletní přehled frekvencí na kterých je možné programy naladit naleznete ZDE


Věděli jste, že je možné ověřit výpadek všech služeb UPC?

Stačí otevřít jednoduše odkaz http://www.upc.cz/vypadky/ a po zadání místa Vašeho bydliště si můžete zjistit, zda je na Vaší adrese nějaký výpadek služby UPC. V případě, že je Vaší lokalitě výpadek evidován, můžete si ověřit předpokládaný termín ukončení výpadku. Můžete také využít možnosti zaslání SMS ve chvíli kdy je závada odstraněna.


Zde prosím uveďte podrobnosti Vašeho požadavku

 
Vybrat soubor
 
 
CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

 
 
 
 

Společnost UPC Česká republika, s.r.o., se sídlem Praha, Nusle, Závišova 502/5, PSČ 140 00, IČ 00562262,
zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddílu C, vložka č. 187485.