Napište nám

Zvolte si kategorii, ve které Vám můžeme poradit:

 

Změna služeb
a smlouvy

 

Finance
a vyúčtování

 

Změna místa
připojení

 

Zrušení výjezdu
technika

 

Technická
podpora

 

Ostatní dotazy
a připomínky

 
 
 

Máte aktuálně nefunkční služby?

 

Podívejte se, zda ve Vaší lokalitě neevidujeme výpadek služeb.


Potřebujete poradit při řešení potíží?

Navštivte našeho interaktivního provůdce řešení potíží krok za krokem na stránce http://www.upc.cz/podpora/


Máte nefunkční nebo neaktivní modem?

V případě, že na modemu nesvítí žádná kontrolka, překontrolujte připojení modemu k elektrické zásuvce a také zda je zezadu zapnutý kolebkovým vypínačem. V případě, že na modemu svítí jiné kontrolky, než je běžné, prověřte koaxiální kabel zapojený do účastnické zásuvky. Konektory na obou stranách kabelu musí být pevně dotaženy.


Máte opakované výpadky připojení?

Prověřte koaxiální kabel zapojený mezi modemem a účastnickou zásuvkou. Konektory na obou stranách kabelu musí být pevně dotaženy. Doporučujeme také připojit jeden počítač přímo za modem, tedy odpojit router, jehož chybné nastavení může být příčinou výpadků připojení.


Máte potíže s rychlostí připojení?

Měření je třeba vždy provádět s jedním připojeným počítačem kabelem přímo ke kabelovému modemu na serveru http://www.speedtest.net/  u kterého máme vyzkoušené, že zvládá korektně naše vysoké rychlosti. Také prověřte koaxiální kabel zapojený do účastnické zásuvky. Konektory na obou stranách kabelu musí být pevně dotaženy. V případě dotazů k nastavení domácí WIFI sítě nebo řešení potíží s WIFI, navštivte naše stránky https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/internet/pruvodce-nastaveni-wi-fi/


Věděli jste, že je možné ověřit výpadek všech služeb UPC?

Stačí otevřít jednoduše odkaz http://www.upc.cz/vypadky/ a po zadání místa Vašeho bydliště si můžete zjistit, zda je na Vaší adrese nějaký výpadek služby UPC. V případě, že je Vaší lokalitě výpadek evidován, můžete si ověřit předpokládaný termín ukončení výpadku. Můžete také využít možnosti zaslání SMS ve chvíli kdy je závada odstraněna.


Příručku pro službu UPC Internet lze stáhnout ZDE


Zde prosím uveďte podrobnosti Vašeho požadavku

 
Vybrat soubor
 
 
CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

 
 
 
 

Společnost UPC Česká republika, s.r.o., se sídlem Praha, Nusle, Závišova 502/5, PSČ 140 00, IČ 00562262,
zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddílu C, vložka č. 187485.